Інклюзивна освіта

Організація навчання осіб з особливими освітніми потребами на 2020/2021 н.р.
Читати далі
МОН ЗАПРОШУЄ ГРОМАДСЬКІСТЬ ДО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТУ

Міністерством освіти і науки запропонований для громадського обговорення проект наказу «Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах». Документ визначає нові форми та порядок індивідуального здобуття середньої освіти. Зокрема, планується, що відтепер в Україні до індивідуальної форми здобуття освіти належатимуть екстернатна, сімейна (домашня) освіта, а також педагогічний патронаж. Екстернатною формою…

Читати далі
УПРОДОВЖ 2017 ТА 2018 РОКІВ МЕРЕЖА ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУП У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЖИТОМИРА ЗРОСЛА ВТРИЧІ

У Житомирських 10 закладах загальної середньої освіти існує 20 інклюзивних груп у , у яких навчається 34 учня з особливими освітніми потребами. «На кожну дитину складено програму індивідуального розвитку, призначено команду фахівців індивідуального психолого-педагогічного супроводу, до яких введено вихователів-методистів, вихователів груп, асистентів вихователя, практичних психологів, учителів-логопедів, вчителів-дефектологів та медичних сестер». – розповідає заступник директора департаменту освіти…

Читати далі
Алгоритм відкриття інклюзивних класів

Організація інклюзивної освіти Інклюзія-  процес реального включення осіб з інвалідністю в активне суспільне життя. Інклюзивне навчання – це система освітніх послуг, що базується на принципі основного права на освіту та права навчатися за місцем проживання, забезпечує право дітей на рівний доступ до якісної освіти. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 1.Робочий навчальний план складений…

Читати далі
Індивідуальна програма розвитку

Додаток до Порядку ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ 1. Період виконання _________________________________________________________ 2. Загальні відомості про учня: прізвище, ім’я, по батькові ____________________________________________________ дата народження ____________________________________________________________ повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учень ________________________________________________________________________________ рік навчання ________________________________________________________________ 3. Відомості про особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоров’я, фізичний і мовленнєвий розвиток, когнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну…

Читати далі